Saturday, April 18, 2009

Post 9

谢雷 - 父子情深

爸爸啊~~~
心肝子啊~~你
想到劳碌的命运
半晚眼泪湿了被单
想到小子 还需要人疼
再怎么辛苦 也要走
子:日头这么大 天气这么热
爸爸你甘会嘴甘
拿手巾 来给你檫汗
长大我会做好子
有孝你辛苦把我
想到劳碌的命运
半晚眼泪湿了被单
想到小子 还需要人疼
再怎么辛苦 也要走
子:日头这么大 天气这么热
爸爸你甘会嘴甘
拿手巾 来给你檫汗
长大我会做好子
有孝你辛苦把我
子:日头这么大 天气这么热
爸爸你甘会嘴甘
拿手巾 来给你檫汗
长大我会做好子
有孝你辛苦把我
心肝乖子 爸爸爱你
爸爸 我嘛永远爱你
心肝乖子 爸爸爱你
爸爸 我嘛永远爱你

Find this lyrics from baidu and when i was 5 years old i know how to sing but when grow older sing and tear drop dun wanna to mention where did i sing this song cos i went to this heavenly place for twice and two month and four month.....Gtg byebye

No comments: